ایدل هایی که خودکشی ناموفق داشتن یا تا حالا به خودکشی فکر کردن

 

 

ایدل هایی که خودکشی ناموفق داشتن یا تا حالا به خودکشی فکر کردن😵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اسکی نبینم.

* توجه داشته باشید که من با اجازه از مدیر یک پیج اینستا این اطلاعات رو قرار میدم.

مرسی بابت حمایت ها تون💖💖

واو 

ممنون که گذاشتی😘😘😘😍😍😍😍

خواهش💖

واااااااااااای بچه هاااامم :'(

باورم نمیشه :(

):
منم خیلی ناراحت کنندس

چقد فشار روشونه :'(

من از هیترا متنفرمممممم 

اره  اونا به خاطر ما فشار های زیادی رو تحمل میکنن.
منم معلوم نیس هیترا انسانن یا چی

دقیقااااااا ماهم باید حمایتشون کنیم من که اگه فن گروهی هم نباشم هیچوقت هیت نمیدم تازه میرم ام وی هاشونو استریم میزنم و لایک میکنم با اینکه اصلا نمیشناسمشون

اونا اصلا انسان نیستن واقعا کلمه انسان حیفه براشون کلمه ی حیوانم حیفه واقعا:/

منم همین کا رو میکنم.
دقیقا کاش یه ذره انسانیت یاد بگیرن

تو چقد خوبی ^-^

خوشحالم اینجارو پیدا کردم :)

مرسی تو هم خوبی
بوسسسس

ممنون 

خوبی از خودته 

جیییییییییییییییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغ من عاشق بوسم *-*

و عاشق جیغ زدن :/ 

فعلا غریبی میکنم(چقدم که من احساس غریبی میکنم از زر زدنام معلومه :/

)یکم که عادت کردم به اینجا بس که جیغ میزنم خسته میشی منو از وبت میندازی بیرون:(

بوس به خودتتت 

 

راستی ببخشید انقد چرت و پرت میگم کلا آدم پر انرژی هستم سعی میکنم از این به بعد کمتر چرت و پرت بگم :(

مرسی که تحمل میکنی :)

نه گلم اشکال نداره فدای سرت.

میسی که انقد مهربونی 

با اون لحن جدیت اصلا حدس نمیزدم انقد مهربون باشی 

فکر میکردم اگه کامنت بدم جوابمم نمیدی :(

 

لحنم جدی بود؟؟
خواهش لاوم

آرهههههههههه خییییلللییییی زیاااااد منو ترسوندی :'(

آخه من با کسی که واسه بار اول میاد کامنت میده تو وبم زیاد جدی نیستم 

فکر میکردم توهم اینجوری باشی :(

ببخشید :(

ببخشید اگه ترسوندمت.
فدای سرت

فداسرت عزیزم *-*

😘😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

kpop-secrets

شایعات و حاشیه و جنجال های کیپاپ

موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan