اینستاگرام مینا عضو aoa

مینا در ۱۳ مِی ۲۰۱۹ قرارداش را با کمپانی تمدید نکرد و تصمیم گرفت گروه را ترک کند. گفته میشود علت ترک گروه اون آزار و اذیت های لیدر گروه شین جیمین بوده است.

 مینا  دوباره عکس رگ زدنش رو تو پیج اینستاگامش گذاشته(چون عکس وحشتناک بود نمیذارم اگر خودتون تحملش رو دارید برید ببینید)و گفته که جیمین هنوز دست از اذیت کردنش برنداشته
البته الان پاک کرد پستشو و  پیامی خطاب به جیمین (لیدر سابق گروه AOA)، سولهیون و مدیر کمپانی FNC نوشته بود : "می‌خوام بروم، اینجا دردناک هست. زمانی که مردم به مراسم ختمم هم نیان. شما کثیف هستید. به خاطر شیطان بودن شما نمی‌تونم، زندگی کنم".

بعد از انتشار این متن، کمپانی FNC با پلیس و مأموران اورژانس تماس گرفته و آن‌ها به سرعت خود را به منزل مینا رسانده‌اند.

حال کمپانی FNC با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که، مینا به بیمارستان نزدیک محل زندگی خود انتقال داده شده و تحت درمان است.

همانطور که می‌دانید، چندی پیش، مینا هم گروهی خود یعنی جیمین را به زورگویی متهم کرد و به همین علت، جیمین گروه دخترانه AOA را ترک کرد.

*عکسی از دست خودش که غرق در خون بود، منتشر کرده بود. 

منبع: 𝓀𝓅𝑜𝓅 𝓂𝑜𝓂𝑒𝓃𝓉𝓈

 

یاخدااااااا ایشالله که زودتر حال مینا خوب شه من فنش بودم T_T

ایشالله
عکسش رو دیدی  گفتن فیک هس

چ خبرررررررررر بابا 

چرا اینجورین اینا 

پس ب خاطر این ترک کرده گروه رو 🥺🥺🥺🥺😭😭😭بمیرم براششش

اره

وایییییییییی

عکس رو دیدی?؟

یعنی چی اذبتش کرده بود ؟

جیمین چیکار کرده بود

منطورم اینه مثلا از چه لحاظ زور گویی گرده😐

بدترین حالتش میتونه تو کارای گروه و پارت بندی رپ و دنس و این چیزاباشه😐

نمیدونم میگه براش قلدری میکنه.
البته تا اونجایی که من میدونم مینا از لحاظ روحی روانی حالش زیاد خوب نیس و گفتن که عکسه فیک هس و از یه سایت برش داشته

سلام خوبین ی سوال

من مینا رو زیاد نمیشناسم برا همین نمیتونم بفهمم تو موزیک ویدیو بینگل بنگل کدومشونه 

میشه عکسش رو بزارید مرسیییییییییییییییییییییی

سلام ممنون
چشم شنبه  توی وبلاگ دیگم قرار میدم
❤❤

مرسیییییی

بوصص
بیا اینم عکس.

اصلا پست نمیزاری من هر روز وبلاگ رو چک میکنم اپن هیچ نمیزاری

چشم فردا میزارم

مثل اینکه فیک بوده عکسا

اره 
اینجا نوشته


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

kpop-secrets

شایعات و حاشیه و جنجال های کیپاپ

موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan