funny

 

این پست ها  بعد چند روز حذف میشن.

بگذریم یه چند تا پست  تو اینستا دیدم گفتم بیام بزارم تو وب شما هم بخندید. 

 

 

 

عکس های پایینی نظر بعضی ها برای یه برنامه تماس فیک با بلک پینک هس.

 

 

 

 

پست های پایینی هم مربوط به حرف های بلینکی ها هست

 

 

 

عکس های پایینی هم مربوط به سرچ های چت بلینکی های ایرانی هست.

 

 

عکس های بعدی هم مربوط به بلینکای اپارات هس.

 

 

 

معلمای بلینکی ها

 

 

بلینکای روبیکا

 

 

 

 

شماره واقعی بلک پینک و پروژه ایت الکرسی بلینکی های ایرانی

 

 

 

 

 

 

تموم شد.

فقط یه چیزی قصد من از گذاشتن این پست فقط برای خنده بود نه مسخره کردن.

*کدومشون خنده دار بود ؟؟

 

وای ینی اصن جررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

میشه این پستو هیچ وقت پاک نکنی؟؟؟؟؟؟؟؟

ینی پارهههههههههههههههههههههههههههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

همشونننن😂😂😂😂

دقیقا منم جر خوردم 
چشم پاک نمیکنم. 
انرژی گرفتی؟؟

ارهههههههههههههههههههههه خیلییییییییییییییییی

افرین
اینو  گذاشتم مخصوص تو تا بخندی بعد بری درس بخونی. درس یادت نره

درس....بل چمش:"

افرین وقتی 20 گرفتی برگرد

امتحانامون اصن شروع نشده:"

اوکی

واییی  

جررررررررررررررررررر

من نمیدونستم جنی رو کوروش کبیر کراش داره. تو میدونستی؟

زن جیگررررر

من برم ایت الکرسی بخونم و بیام تازه ثوابشم بیشتره  اخه روزه میگریم از فردا.😂😂😂😂

نه منم نمیدونستم.
اری اونم چه جیگری
عه پس منم رفتم بای

وای من شیششصد تیکه شدم 

از خنده دو نیم شدم خودا 

من اون مدیر و معلم اینگلیسی رو میخوام

وای منم 
منم میخام  حیف برای ما موجود نیس

اولییییییی😂😂😂😂

فقط اولی😂💔

عالی بوووود😂😂😂😂💔

اره اولی خیلی محشر بود 

به زور جلو خندمو گرفتم یه وقت به عقلم شک نکنن فک کنن دیوونم واسه گوشی پخش زمین شدم😐😂😂😂😂😂

😂🤣😂😂
منم نمیتونستم جلو خودمو بگیرم

پارهپارهههههه

👌👌

واییییییییییییییی

جررررررررررررررررررر

دمت گرم انرژی گرفتم 

اینا چی میزنن جنسش خوبه منم دو کیلو ازش میخوام😂😂😂😂😂

خواهش 
نمیدونم 

O_______o

وات؟؟؟؟

عاییییییییییی🤣🤣🤣🤣جرررررروااااجررررررررررررررر🤣💔

🙃

وای خداااا

۱ ساعته دارم میخندم

معلممون از همه باحال تر بود🤣🤣🤣

منم هروقت میخونم، میخندم میدونم تکراری هس اما پهن میشم رو زمین. نمیدونم چرا؟؟🤔🤔
👌👌

سلام عزیزان! من هم اتاقی بومگیو و سوبین تی‌اکس‌تی هستم. اونا درحال حاضر در حال آماده کردن آلبومشونن که در مِی منتشر میشه. من آهنگای این آلبوم رو گوش دادم خیلی خفنه حتما حمایت کنید!

درضمن من دوست صمیمی هیونجین استری کیدز هم هستم. خواستم بهتون بگم که اون حالش خوبه و در حال آماده کردن آلبوم بعدی استری کیدزعه. خودش هم تو آلبوم حضور داره و یه آهنگ جداگانه هم توش هست. صبح خوبی داشته باشین:)

 

😂😂😂😂 اینا که از این چرت و پرتا مینوسن ‌، چه کیفی میکنن؟؟ 

من چیزی حس نکردم 😂😂😂

واداااااااا 😂😂😂 

فقط اون ″من بچه سقط شده جنی عستمع″

عزیزم سقتو اونطوری مینویسن؟؟ خواهرم یا برادر عزیزم که این حرفو زدی؟؟

اون ″دو دو دو دو بلک پینک رو اجرا کردیم″ اونم خیلی جری بود! فکر کنم طرف آمریکن گادز تلنت رو با شو بلک پینک اشتب گرفته 😂😂😂😂😂

درکل که روحمو شاد کردن😂😂😂😂

وای متن اولی جررررررررررررر 😂😂😂😂
نمیدونم 
اگه  شاد کردن پس براشون یه دعایی بکن . ماه رمضون هس ثواب هم داره

هیچ.......

 

 

برگام ریخته فقط :|||||||||

عه فک کردم خندیدی نگو برگات ریخته

رفتیم رو سهنه موزیک ویدیو رو اجرا کردیم😂😂😂😂

سهنه.........

😂😂😂😂

وای من هر وقت ناراحتم بیام اینو ببینم 

الان برای بار دوم روزمو با این ساختی 

برای بار ها دارم میبنمش

حتما بیا ببین
منم هربار میخونم خندم میگیره

حرا کپی میکنید بعد منبع نمی زنید ؟

اگر دوست دارید وب بزنید لطفا خودتون زحمت بکشید و زحماتی که دیگران برای پست هاشون میکشن و نادیده نگیرید

سلام 
گلم منبع روی عکس ها هس لطفا دقت کن بعد

میشه بیشتر فانی بزارین پلیییییز

ببینم چی میشه
جمعه ۳ ارديبهشت ۰۰ , ۰۱:۱۸ ♡︎𝚆𝙸𝙽𝚃𝙴𝚁 ‌𝙺𝙸𝙼♡︎

خیلی خوشم میاد از ⁦*・゜゚(^O^)↝⁩ وبت محشره 

⁦(人*´∀`)。*゚+⁩لطفاً هیچوقت وب نبند 

خیلی خوب پست هاش همه چیز هاااشششش⁦꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡⁩

خیلی ممنون😍😍😍
بوصصصصص😘😘😘💖
جمعه ۳ ارديبهشت ۰۰ , ۰۱:۳۲ ♡︎𝚆𝙸𝙽𝚃𝙴𝚁 ‌𝙺𝙸𝙼♡︎

پااااااره پوکیدم از خندهههههههههههههههههه

👌

اخه چرا واقعا😂😂

نمیدونم😂😂

این پست عالییییی بود 
مردم از خنده 
دیده بودما 
ولی نه در این حددد
خلاصه که روحت شاد 
شادمون کردی ^_^

بوس😘😘
:)

جرر وا جرر من به هزار تیکه جر خورممم 

برای دوستم فرستادم ترکیددد طوریکه  اشک میریخت :///

 

😂😂

جرررررررررررررررررررررررررررررررررررر 

همشون عالی بود . من رسما غش کردم....

وی از خنده مرد !!!!!!!!

😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

kpop-secrets

شایعات و حاشیه و جنجال های کیپاپ

موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan