کشف جمین nct [درخواستی]

 کشف جمین nct  [درخواستی]

جمین عضو nct وقتی داوطلب شد که زباله ها رو جمع کنه توسط اس ام کشف شد.

*نمیدونم عکسی که گذاشتم عکس جمین هس یا نه . اگه اشتباه شد به بزرگی خودتون ببخشید.

شنبه ۲۸ فروردين ۰۰ , ۱۲:۰۵ (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh

جمینه نگران نباش

 

جان من:/

اوکی ممنون
بله

واو😂😂😂

منم دارم میرم کره اشغال جمع کنم😐✌🏻

کسی نمیاد؟😐

چرا من میام .
کی میری؟؟

اون از سهون که داشت توکبوکی میخورد کشف شد ، بکهیون اوپا هم که وقتی داشت جلوی در مدرسه ووکال تمرین میکرد ، کشف شد ، اینم از جمین اوپا که وقتی داشته آشغال جمع میکرده کشف شده.

کی میاد بریم جلوی کمپانیای مختلف رفتگری کنیم بلکه یکیشون کشفمون کنن ؟؟

عه چه جالب
من میام 
اول بریم وای جی

مثل اینکه ما دیگه رفتنی شدیم 😂

رفتی منم با خودت ببر🥲🥲

منم میام😂😂

نه خودشه 

منم ببر
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

kpop-secrets

شایعات و حاشیه و جنجال های کیپاپ

موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan