ایدل هایی که با هم جرعت حقیقت بازی کردن

 

ایدل هایی که با هم جرعت حقیقت بازی کردن

 

 

 

 

 

 

 توجه داشته باشید که اینها هیچکدوم حرفای ساسنگ ها نیست حرف های بعضی افراد نزدیک به آیدل ها ، استف ها یا پیشگو ها هستن که درستی یا غلطیش تایید نشده.

40 شیم پست بعدی رو بزارم.

 

دوشنبه ۲۳ فروردين ۰۰ , ۱۵:۵۴ ☆김 남 민☆(خاک پای نیکم به مولا-_-)

من لایوی بلک پینکو دیدم که لیسا خودش درمورد جرعت حقیقت توضیح داد

حتی مال جیمینو کای  

واقعا؟؟؟؟!!!
 من ندیم . فک کردم شایعه هس.
لیسا نگفت به کی این حرف رو زده؟؟؟؟
دوشنبه ۲۳ فروردين ۰۰ , ۱۵:۵۹ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

جججججججررررررررررررررررر چقد اوضاعشون خراااابهههههه ججججررررررررر یاد خودم میوفتم 😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔💔💔💔💔

😅😅

😂

اگه واقعی باشن که خیلی جالبه

اون پیشگویها دقیقا یعنی چی؟؟😆

منم نمیدونم.  🤦‍♀️

بیچاره لیسا!

 

به کی گفت؟

نمیدونم.

وای خدا

آری دقیقا وای خدا
سه شنبه ۲۴ فروردين ۰۰ , ۰۸:۲۴ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

ججججججرررررررررررر نه واقعا یه جوری خودمم خندم گرفت بخصوص رو چهارتای آخری 😂😂😂😂😂💔💔💔💔💔💔💔 

اره چهارتای اخری خیلی جالب بودن
سه شنبه ۲۴ فروردين ۰۰ , ۱۰:۳۸ ☆김 남 민☆(خاک پای نیکم به مولا-_-)

دقیق یادم نیست ولی 

یا به دوست بچگیش جکسون یا به جونگ کوک گفت 

که سبک و استایل موسیقی شرو دوس داره 

یاااااااااااا

یادم رفته-_-

اهان
مرسی

اهههه

پستا اومد🙂🙂🙂😃😃😀😀😀😀🥳🥳🥳

😍😍😍😍

میشه زودتر پست بعدی رو بزارین😉🤩

۴۰ شیم میزارم لاوم

سلام به ادمین عزیز 

من یک وب برای دختر ووآه زدم که این بغل هست 

من توش هر چیزی میزارم 

این اولین وب اونهاست به همین دلیل نیاز داره بیشتر تبلیغ کنم تا وبم یکم پخش بشه 

میشه تو یک پست تبلیغاتی وبم رو تبلیغ کنید 

اگه خواستید فالوم کنید . ولی لطفا حتما تبلیغم بکنید 

راستش منم چون خیلی وبتون رو دوست دارم تبلیغتون کردم 

گروه ووآه اعضای بااستعدادی داره ولی خب هنوز شناخته نشده زیاد 

لطفا با تبلیغ بهم کمک کنید 

ممنون از شما 

سلام
چشم حتما 
فردا حتما پست تبلیغاتی میزارم. فقط یه چیزی خودتون بنر میدید؟؟؟

بله حتما ،کلیک کن 

ممنون 

متن چی؟؟؟

متن: آیا گروه با استعداد ووآه رو میشناسی ؟

اونها 13 مارس 2020 دبیو کردن ،5 عضو به اسم های :نانا،سورا،وویون،لوسی،مینسو . کلی جایزه بردن تو همین 1 سال و ....

میخوای بقیه مطالب رو درموردشون بدونی؟ میخوای این گروه با استعداد رو بشناسی ؟

                                            پس کلیک کن 

اوکی فردا میزارم

واقن تهیونگ همچین حرفی زده؟

و واقن جیمین همچین حرفی زدهO_O

شایعه هستن و تایید نشدن

کدوماش رو مطمئنید واقعیه؟

هیچ کدوم😑

مگه نگفتی 40 شیم پست بعدیو میزاری

شدیم خو😐

فردا میزارم لاو

اووو مایییی گادددددد 

جانگکوک چ طوری این کارو کرد 

ب خاطر اینکه آیو رو دوس داره ب مشکل برخورده

اخییی بمیرممممم لیساااااااا

:)

کراش لیسا رو پیدا کردم هاهاهاها🥳🥳

طفلک لیسا منم بودم از خجالت آب میشدم

 افرین،  کی بود؟؟؟؟؟



لیسا روی گونگ یو بازیگر و خواننده کره ای کراش داره و گفته آرزوش عکس انداختن با گونگ یو اوپاعه

اهان

کسی که پاورپوینت مدارس رو گذاشتی

نمیشه برا سال هفتم فرمولای درس 6 رو بزارید؟

فردا امتحان دارممممممم

:I
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

kpop-secrets

شایعات و حاشیه و جنجال های کیپاپ

موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan