اطلاعات مخفی کیپاپ

 

اطلاعات مخفی از کیپاپ♨️

* برای امسال هس و جدیده

 

 

 

منبع پست افراد نزدیک به آیدل ها هستن و این اطلاعات تایید نشدست❌

* سلام.دوستان. اگه دنبال کننده ها زیاد بشه راجب آزار های جنسیی که به آیدل هایی مثل بلک پینک و توایس رسوندن و اخبار خیلی داغ و جذاب میزارم. پس حمایت کنید

 

 

 

یا خدااااااا

من نمیخوام پسرام از گروه برن:"

تننننننننن دراما؟؟؟؟؟؟

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

اخه کوکی و ازار؟؟

 

لمکومفکقفوقف.قوقلقمکبو😐

):

وااای نههههههههههههه من نمیخوام جکسون از گات سون برهههههه 

جی دراگون دیگههههههه چراااا 

واااااااااااایییییی ان سی تیییی نههههههههههههه 

نانسیییی 

چرا همه ی اونایی که خوبن دارن میرن :'(((((

 

هنوز معلوم نیس.
 منم نمیخام برن . کاش هیچکی از هیچ گروهی نره

کاش هیچوقت نرن 

منم 

من وقتی میبینم یکی ا اعضای گروه رفته اشکم درمیاد میگم فن هاشون چی میکشن 

من اصلا نمیتونم تصور کنم گروه هایی که فنشونم یکی از اعضاشونو از دست بدن 

فکر کردن بهش هم سخته :'(

اره خیلی ناراحت کنندس

اوهوم... :'(

گذاشتم

اوکی الان میزارم

خدا مرگم  بده به  کدوم  ایدل  ت‌

* ج* و* ز    رسوندن     ترخدا  این خبر بزار یا خدا    

 

امیدوارم ایدل من توش نباشن 

 

لطفا بزار نزاری   سکته میکنم

سکته نکن هنوز اینا تایید نشدن و چیزی دربارش گفته نشده. گفتن میزارم

اخه به لیسا اصلا بد گرل بودن نمیاد ک کانسپت سولو رو اینجوری کردن 

لیسا خیلی مظلومه

اره بچم مظلومه💖🥲

ودف؟

کوکیو آزار آخههه؟

شت😂😂😂

:)

واقعی اینا؟

چرا جکسون ترک کنه گات سونو؟😭😭😭😭😭

نه پیشگویی و حدس هست

واااااای نمدونم چرا جی دییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عررررررر

خدا منو بکشششش

چرا نانسییی

ولی با اون پدر و مادر جنی خیلی موافقم

خیلی زیاد

زیاد از حد

اتفاقا سوالمم همین بود چرا پدر جنی توی زندگیش وجود نداسته

ولی اخی بچمممم دلم براش سوزید

اره:(

اینا برا ۲۰۲۱ هستن یا برا ۲۰۲۰؟

فک کنم ۲۰۲۰ باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

kpop-secrets

شایعات و حاشیه و جنجال های کیپاپ

موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan