شایعات درمورد مینگیـو عضو SEVENTEEN

شایعات علیه مینگیـو عضو SEVENTEEN و بیانه کمپانی

همون طور که میدونید اتهامات به آیدل ها زیاد شده و یکی از اون اتهامات رو به مینگیـو عضو SEVENTEEN هم زدن. 

مینگیـو متهم به آزار جنسی یه دانش اموز دختر شده.

در ۲۲ فوریه یه شخص ناشناس اومده ادعا کرده که وفتی راهنمایی بوده مینگیـو عضو گروه قلدری مدرسه بوده.

کمپانی هم این حرف ها رو رد کرده و گفته که "ما با مینگیـو برسی کردیم و شایعات کاملا نادرست بودن و هیچ پایه و اساسی ندارن. ما نمیفهمیم چرا کسی این ادعا ها رو مطرح میکنه."

 

بعدش یه نفر دیگه هم اومده گفته که توسط مینگیـو مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته.

اون یه نقشه از کلاسش جایی که توسط مینگیـو مورد آزار گرفته بود رو پست کرد.*

*عکس بالایی

بعدش گفت که که هروقت بخواد میتونه داوطلب بشه تا به این سوال جواب بده که مینگیو بهش گفته بود : تو چی میدونی؟ 

مینگیو جز دسته‌ی پسرایی بود که یه نفر رو انتخاب میکردند و باهاش شوخی های جنسی میکردند . 

 او ادعا کرد : اون پسر ..... باهام شوخی های جنسی میکرد و حتی اون حرفارو به معلم هامونم میگفت تا جایی که معلممون میگفت : وقتی دختر تو کلاس داریم از اینجور حرفا نزن . 

وقتی معلم تو کلاس بود اونقدرا بد نبود حتی وقتی معلم از کلاس میرفت هم یذره هم تغییر نمیکرد .

نویسنده که قربانی زورگویی است ، ادعا کرد که او به دلیل دوران سخت تحصیل در دوره راهنمایی تحت درمان بوده است.  اون دلیل اینکه اکنون این موضوع را فاش می کند توضیح داد که معتقد است تحمل آن توسط خودش اشکالی ندارد.  او فکر کرد تنها قربانی است ، برای همین ساکت ماند. 

 

 بعدش گفت: من از افسردگی و اضطراب رنج می برم ، بنابراین اگر این پست رو ارسال کردم نمی خواستم با کسی مبارزه کنم. همچنین فکر میکردم که اون فقط با من بده . 

 با این حال ، تصمیم گرفتم این پست رو بنویسم چون خیلی از مردم از اون در برابر اتهامات حمایت کردن. بنابراین من اینو می نویسم تا مردم بدونند . من فقط میخوام به مردم اطلاع بدم که این اتفاقات افتاده و او کسیه که این کارها رو انجام داده.

 

نویسنده ی پست اظهار داشت که پس از دیدن موج اتهامات خشونت مدارس اخیر علیه افراد مشهور ، جرأت نوشتن پست را پیدا کرده . 

و در ادامه نوشت : از دوران ابتدایی مینگیو در فوتبال مهارت داشت و عضوی از اکیپ قلدرها بود.

 توی سال اول دبیرستانم ، وقتی توی راه برگشت به خونه بودم ، یه سری دانش اموز ترسناک که از من بزرگتر بودن جلوی راهم رو متوقف کردن و پول هامو ازم گرفتن و از من سواستفاده کردن .  

اون بچه ها سرم داد میکشیدن و من گریه میکردم چون خیلی ترسیده بودم. شخصی که از ابتدا در حالی که می خندید کل وضعیت را مشاهده می کرد ، در بطری رو پرت کرد تو صورتم و با صدای بلند خندید { مینگیو بوده } 

 همچنین ادعا کرد که :  مینگیو بعد از قبول شدن توی اودیشن و کاراموز شدنش ، ازم پول میگرفت و برای هزینه رفت و امدش تا اتاق تمرین استفاده میکرد . 

پست تقریباً سه ساعت پس از ارسال حذف شد.

یه منبع از Pledis Entertainment اظهار داشت: "ما با مینگیو تایید کردیم که این ادعاها بی اساس و کاملاً نادرست است.  ما نمی فهمیم که چه کسی و با چه نیتی این ادعاها را مطرح می کند.

 در تماس با خبرگزاری News1 ، منبع آژانس توضیح داد ،  فرد ناشناس، که ادعاهای خشونت در مدرسه را مطرح می کند ، برای سند حرفش البوم فارغ التحصیلیشو فاش کرده ؛ 

اما آلبوم او ، متفاوت از سال فارغ التحصیلی مینگیو است.  نه تنها این ، بلکه فرد ناشناس نوشت که مینگیو در سال سوم دبیرستان انتخاب شد ، اما او از سال دوم راهنمایی یک کارآموز Pledis Entertainment بود.  ادعاهای مطرح شده توسط این شخص منطقی نیستند .

 

در 21 مارچ، کمپانی Pledis با انتشار بیانیه ای دیگر، آپدیتی از زندگی مدرسه ای مینگیو عضو سونتـین داد!

بیانیه کامل Pledis در روز 21 مارچ 

 « سلام، این کمپانی Pledis Entertainment هست.

مایلیم اطلاعات بیشتری راجع به مواردی که توانسته ایم در مورد مینگیو عضو SEVENTEEN تأیید کنیم ، ارائه دهیم.

کمپانی با فرد مدعی که ادعا داشت ارتیست ما ایستاده و به همکلاسی که مورد تعرض قرار گرفته است خندیده، تماس برقرار کرد. اگرچه فرد مدعی برای اینکه ناشناس باقی بماند طوری نوشت که تظاهر کند شاهد ماجرا بوده، اما در واقع این شخص مستقیماً در این حادثه نقش داشته است.

 پس از شنیدن وقایع از زبان فرد مدعی، کمپانی تلاش کرد تا حقایق را با گفته های افرادی که بطور مستقیم در این حادثه نقش داشتند به علاوه گفته های فارخ التحصیلان مدرسه، تائید کند.

 اول، ارتیست ما به وضوح اظهار کرد که هیچ خاطره ای از حادثه گفته شده توسط فرد مدعی ندارد و هیچ وقت با نگاه کردن، خندیدن و حرف های تحقیرآمیز حمله به دانش آموز دیگری را تشویق نکرده است. فرد مدعی اسم افراد حمله کننده را بیان کرد و ما با مرتکبان و دانش آموزانی که به نظر میرسید شاهد ماجرا هستند، چک کردیم. هیچ کس ماجرا را جوری که فرد مدعی توضیح داده بود، تعریف نکرد.

این فرد اسم دوستی را که در آن موقع با آنها بوده، آورد و با او تماس گرفت ولی این دوست اظهار کرد که هیچ خاطره ای از این اتفاق را به یاد نمی آورد. از آنجایی که هیچ کس نمیتوانست تا ماجرای توصیف شده توسط این فرد را به یاد بیاورد، فرد مدعی با کمپانی تماس گرفت و اعلام کرد که دیگر این جریان را ادامه نخواهد داد.

 عمیقا نگران کننده است که این نوع گفته های آنلاین صرفا بر اساس خاطره ی یک نفر هست و این جریان بخاطر مطمئن نبودن این خاطرات، درحال پایان است. اگرچه خوشبختانه نشان داده شده که این وقایع و تمام حوادث قبلی هیچ ارتباطی با آرتیست ما ندارد، اما فکر کردن به اینکه افراد زیادی هستند که از این نوع ادعاها زخم های جدی و جزئی میبینند و همچنین زمان و تلاش کافی برای پاسخگویی به این ادعاها لازم است، باعث تاسف میشود. هرچند، طی تحقیقات کمپانی با فرد مدعی، بنظر میرسید که این فرد در طول زندگی مدرسه ایش با حوادث توهین آمیزی روبرو بوده که هیچ ربطی به ارتیست ما ندارد، به همین دلیل ما بعد از افشای حقیقت تصمیم گرفتیم تا به این حادثه بدون کاری دیگر پایان دهیم.

 از الان به بعد، کمپانی به تمام این مسئله و ارتباط با افرادی که به این مسئله مربوط اند، پایان داده. اگر اطلاعات جدیدی بدستمان آمد، منتشر خواهیم کرد. »

 

*ببخشید متن طولانی شد.

 

منبع: kpop-land.blog.ir

 

لطفا تصحیح کن ازار (لفظی جنسی) هست😐

 

 

چشم ممنون که گفتی. متن طولانی هس اگه میشه بگی کجا اشتباه داشتم؟؟

همون اولش 😊خط سوم

اوکی ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

kpop-secrets

شایعات و حاشیه و جنجال های کیپاپ

موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan