حقیقت هایی راجب برخی گروه ها که هیچ وقت فاش نشدن

 

حقایقی راجب بعضی گروه ها که هیچ وقت فاش نشدن 🥶

 

 

 

 

 

 

خب تو که پست نمیزاری برای چی بقیه دنبال کنن😐

پست بزار دنبال کننده هاتم زیاد میشن😊

چرا میزارم دیگه. از الان زیاد میزارم

:)

موفق باشی

مرسی

کی گفته نزار😐

بزار زیاد هم بزار🤩🤩🤩

چشم اگه زیاد شدیم

حتما بزار

به حرف کسایی که میگن نزار گوش نکن

چشم میزارم. اگه سه نفر دیگه هم بیان

یه سوال. اگه فاش نشدن پس شما از کجا میدونید؟

شایعه هستن.

بزار

ظهر میزارم چون الان کامپیوتر روشن نیس و امتحان دارم باس بخونم

اگه فاش نشدن و شایعه اس پس میشه بهش گفت حقیقت؟! 

فک نمیکنم

احتمالش خیلی کمه که واقعی باشن.

پیوند شدی پیوند کن

اوکی
شنبه ۲۱ فروردين ۰۰ , ۰۸:۴۷ میمیرم برا پریا (: (ج ح ) :/

اون ردولوته ممکنه عضو اسپا باشه ؟ :"

نمیدونم شاید

فاز اس ام چیه واقعا؟

مگه مرض داشته میخواسته گرلز جنریشن رو از دور اخراج کنه؟!!!!

منم نمیدونم اما واقعا گرلز جنریشن گروه خوبی هستن

ممکنه اون کاراموز اس ام وینتر یا کارینا باشه؟؟؟

نمیدونم منم حدس میزنم که عضوی از اسپا باشه اما نمیدوم

واقن بی تی اس میخاسته دیسبند بشه؟

مطمعنین؟ اخه سال 2018 که سال خوبی بود

اینا فقط شایعه هستن و تایید نشدن. نمیشه گفت

ببخشید وارد سایت که میشم هیچ پستی نیس😐

از تو نطرات اومدم تو این پست

واقعا ؟؟؟😳😳
با گوشی یا کامپیوتر امتحان کن ببین میشه.

هرچقد هم شایعه باشن کمپانی ها خیلی اذیت میکنن 

خیلی هاشون اصلا به فکر سلامتی آیدول هاشون نیستن و جلوی هیت هارو نمیگیرن 

طبیعیه این اتفاق ها افتاده باشن -_-

من اصلا دلم نمیخواست گرلز جنریشن دیسبند بشه آخه اولین گروهی که باعث شد من کیپاپر بشم اون بوده :'(

 

دقیقا 
گرلز جنریشن دیسبند شده؟ من که خبر نداشتم

همچنان تو سایت هیچ پستی نیس

با هر چی اومدم نیس😐

نمیدونم دیگه مشکل از کجاست ببخشید اگه نتونستم کمکی کنم

چندتاشون بازیگر شدن چندتاشون سولو کار میکنن 

خییییلللییییی بدههههههههه 

آخه اوناهم جزو معروف ترین گروه ها بودن و خیلی خوب میدرخشیدن 

اهان
اره دقیقا
ایزون هم دیسبند شد فک کنم . گروه خوبی بودن من دوستشون داشتم

من احساس میکنم گروه ها بدون کمپانی موفق ترن 

ما که از اتفاق های پشت پرده خبر نداریم 

نمیدونیم چه بلاهایی سر این گروه ها میاد

طفلکی ها :")

همین رو بگو
 من چند روز پیش رفتم ببینم کاراموز بودن چه سختی هایی داره یه چیز خیلی بد دیدم ناراحتی و گریه من رو فرا گرفت

وای قط بی تی اس

اهممم

واااای ایزوان دیسبند شد؟ :(

دیدم یکی از دوستام که وب ایزوان رو داشت وبشو حذف کرده :'(

ازشم خبری نداشتم :(

من تازه داشتم فنشون میشدم :")

فک کنم دیسبند شده اخه توی وب کیپاپ لند دیدم که نوشته بودن ایزون به طور رسمی دیسبند میشه.
اره منم تازه داشتم ازشون خوشم میومد. حیف😞😞

چی دیدی لاوم؟ :'(

 وات ؟؟؟!!!

واقعا حیف :'(

میگم چی دیدی که ناراحت شدی؟

 نوشته بودن میگن بیا با من بخواب اونوقت حتما دیبو میکنی. خوندمش پشمام ریخت.
پستش رو امروز قرار میدم

واااای چه کثیف -_-

منم الان چندشم شد اییییی -_-

آره حتما بزار 

خسته نباشی :)

شاید امروز بزارم
مرسی همچنین

یا خدا یادم باشه با کره ای ها جرعت و حقیقت بازی نکنم

عالیییی بود

اوکی
💖

ای وای ببخشید پیام قبلیم رو می خواستم برای مطلب جرعت و حقیقت آیدل ها بزارم چرا اینجا گذاشتم (خدایا من چقدر خنگم)

فدای سرت 

دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۷:۵۹ ارمی ال ( دو اتیشهه )
ببخشید میخواستم بگم که خبرت راجب بی تی اس خیلی وقته تایید شده خود اعضا توی ماما 2018 گفتن میخواستن دیسبند شن اما توی اون ماما دسانگ برنده شدن و همین کار باعث جلوگیری دیسبند شدن شد . اگر حرفم رو باور نمیکینید میتونید برید ماما 2018 رو ببینید که اعضا سخنرانی کردن و اینو گفتن
ممنون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

kpop-secrets

شایعات و حاشیه و جنجال های کیپاپ

موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan