ایدل هایی که به قلدری و بدکاره بودن متهم شدن

 

 

ایدل هایی که به قلدری و بدکاره بودن متهم شدن🤯

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 دقت کردید آیدلای دختر بیشتر ازین مدل شایعات دارن؟🤔
یادم رفت بگم که گروه سیستار دیسبند شدن.

آخه اینا به این نازیییییییی اصلا قلدری به قیافشون نمیاد 

چجوری همچین شایعاتی میگن 

بنظرت واقعین؟

من که فکر نمیکنم واقعی باشن :(


به نظر من نع اینا به این کیوتی و جیگری مگه میشه
سه شنبه ۱۷ فروردين ۰۰ , ۱۲:۰۴ 𝒋𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اره همشون دخترن 

میشه دربازه ان سی تی هم بزاری 

چشم اگه مطلبی پیدا کردم میزارم

خعلی وب خوبی دارید

و اینکه از نظر نن از روی این قلدری نباید قضاوت کرد چون ربطی  به گذشتشون یاده ولی اون قدیمد که قلدری میکردن با الانشون فرق دهر واینکه حالا نیمدونم من توی ایران اگه قلدر نباشی توی مدرسه قورتت میدن

مرسی ممنون
 😂😂

نه نمیشه :(

غیرممکنه:(

شایعه هستن 😢😢

آخه نایونی ک میره میاد مراقب گروهه

جنی ای مث ی گربه کوشکولو عه

کوکی ای ک انقد مهربونه 

قلدری رو کجای دلشون بزارن واقعا؟؟:/

اوهمم
دقیقا

میتونم درخواست بدم؟

اگه میتونمم میشه از گروه سونتین هم بزارین؟

بله. 
چشم اگه پیدا کردم میزارم.

لطفا تو بخش درخواستی ها بزار 

آره قطعا شایعه هست 

همشون به این مهربونی و نازی 😍😍

قطعا 

وااای چقدر دلم براشون سوخت

بعضیا واقعا خیلی دارن به ایدلا ظلم میکنن

دقیقا

جونگ کوک به این معصومی😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

اهممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

kpop-secrets

شایعات و حاشیه و جنجال های کیپاپ

موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan